نوشته شده توسط : الهام همائی

مسجد کسیک مناره آنتالیا

مسجد کسیک مناره آنتالیا از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا می باشد که در کلیسای کورکوت و در حدود قرن پنجم میلادی ساخنه شد و نام مریم مقدس بر روی آن گذاشتند که به فرمان شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد.

این مسجد را به نام مسجد کبیر نیز می شناسند که دارای قدمت تاریخی می باشد در سال 1896 به علت آتش سوزی ، خسارت زیادی به مناره های بالایی آن وارد شد که به همین دلیل بین گردشگران تور آنتالیا به مسجد مناره شکسته معروف است. این بنا در همه ی دوران های رومی ها ، بیزانس ، سلجوقیان ، عثمانی ها و تا امروز وجود داشته است و تاریخ کهنی دارا می باشد.

در زمان 130 سال بعد از میلاد به افتخار ورود پادشاهان دریان دروازه هایی با سه طاق و ستون های مزین شده ساخته شده است که به عنوان تنها راه ورودی به شهر بود که هم اکنون دو برج دروازه برای گردشگران تور آنتالیا قابل مشاهده است.بازدید از مسجد کسیک مناره آنتالیا برای علاقه مندان به بناهای قدیمی می تواند جذاب باشد.

تور آنتالیا زمستان 94


دروازه هادریان آنتالیا

دروازه هادریان آنتالیا از جاذبه های معروف آنتالیا می باشد که جر آثار باستانی این شهر نیز به حساب می آید که به معنای 3 دروازه می باشد که دارای دیوار بلندی می باشد که بخشی از دیوار به عنوان موج شکن استفاده می شده است که طوفان های خطرناک را دفع می کند و شهر را حفظ می کند. گردشگران تور آنتالیا در سفر خود از دروازه هادریان آنتالیا بازدید میکنند.این دروازه به دستور امپراطور روم ساخته شده است.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

 

 

مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا جز جاذبه های آنتالیا به حساب می آید که مربوط به دوران عثمانی می باشد و از مساجد مهم زمان خود می باشد. این مسجد از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کالکاپیسی آنتالیا که زمان ساخت آن در قرن 18 بوده است. این مسجد دارای یک گنبد بزرگ که گنبد اصلی می باشد و 3 گنبد دیگر که در اطراف گنبد اصلی قرار گرفته است . بازدید از این مسجد برای گردشگران تور آنتالیا بسیار جذاب است زیرا مسجد محمد پاشا آنتالیا یک آثار تاریخی نیز به حساب می آید. وقتی شما داخل مسجد می شوید می توانید داخل گنبد های مسجد را ببینید که با آیه های قرآن نگاشته شده است و بسیار زیبا می باشد.تور آنتالیا نوروز 95

 


شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا از مکان های تاریخی در آنتالیا می باشد که جز جاذبه های پر بازدید در این شهر می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در جاده آدانا در نزدیکی شهر اسکندرون و نزدیک به پاکاپینار قرار دارد . این شهر شاید در نگاه اول ویرانه به نظر برسد که باقی مانده آثاری از زمان رومیان و سنگفرش موزائیکی که به قرن 4 می رسد همچنین گردشگران تور آنتالیا می توانند کشتی نوح و حیوانات را که روی سنگفرش ها به نمایش درآمده است مشاهده کنند.تور آنتالیا نوروز 95از ویژگی های بارز شهر تاریخی میسیس آنتالیا این است که بر سر راه جاده ابریشم قرار گرفته است و در ادامه جاده ییلان کاله و کاخ شاهمران بر بالای کوه سنگی ، رودخانه جیحان دیده می شود که بسیار در مسافران تور آنتالیا پر بازدید می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,جاذبه های توریستی آنتالیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا از هتل های 5 ستاره و لوکس در آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

از امکانات عمومی هتل برای گردشگران تور آنتالیا می توان اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . اشاره کرد.

 

شما می توانید با رزرو این هتل سفری خوب را تجربه کنید و همچنین قابل ذکر است که برای خرید سوغاتی دیگر جای نگرانی نیست ، شما مسافران تور آنتالیا می توانید از فروشگاه این هتل خرید کنید.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

 


هتل کیمروس مابیچ آنتالیا

هتل کیمروس مابیچ آنتالیا از هتل های 5 ستاره و معروف در آنتالیا می باشد و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد که از یک سمت به کوه های تاروس و در طرف دیگر درخت های صنوبر دیده می شود. قابل ذکر است که این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد و از امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، اتاق ماساژ، حمام ترکی ، سلاریوم ، خدمات زیبایی پوست و صورت ، سالن بدنسازی ، سرسره آبی و زمین های بازی مثل تنیس ، بسکتیال و والیبال را نام برد.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

 

 

 


هتل آکا آنتدون آنتالیا 

هتل آکا آنتدون آنتالیا از هتل های 5 ستاره در منطقه کمر آنتالیا می باشد ، این هتل از شیک ترین هتل های آنتالیا می باشد که دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی می باشد و در ساحلی زیبا واقع شده است.دراتاق های این هتل شما می توانید شاهد نمایی زیبا باشید .

 

از امکانات اتاق های هتل می توان به سیستم تهویه ، تلویزیون ، یخچال و . . . را نام برد. شما مسافر تور آنتالیا می توانید از رستوران های هتل استفاده کنید وخوراک و غذای مورد علاقه خود را میل کنید.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

همچنین امکانات دیگری برای تفریح و سرگرمی در نظر گرفته شده است که می توان به زمین های بازی و ورزش ، استخر ها، مکان بازی برای کودکان، اتاق ماساژ ، آب گرم ،مرکز سلامتی، حمام بخار و . . . اشاره کرد.

 

هتل آکا آنتدون آنتالیا برای میهمانان تور آنتالیا سوئیت تازه عروس و اتاق های خانوادگی نیز ارائه می کند. قابل ذکر است که شما می توانید سوغاتی های خود را از فروشگاه هتل بدون صرف وقت اضافی خریداری کنید. تور آنتالیا نوروز 95

 

 

 


هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا جز هتل های معروف و 5 ستاره در آنتالیا می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کمر واقع شده است که بین کوهستان سرسبز و در سمت دیگر دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل به مکانهای دیدنی و تاریخی معروف نیز نزدیک می باشد که همین دلیل این هتل طرفداران زیادی در بین گردشگران تور آنتالیا دارد .

 

از این جاذبه های می توان به کلوپ آمارا ، فواره های دودین ، موزه باستان شناسی آنتالیا ،هیراپولیس ، گودال کوپرلو ، کالیچی ، پاموکاله ، تیرمیسوس ، ساحل کنیالتی ، مامور کالیسی ، ساحل کنیالتی ، آنتالیا مینی سیتی و . . .اشاره کرد.

 

هتل مدر ریزورت آنتالیاشمال 228 اتاق بسیار شیک و مجهز به امکانات روز هتل داری برای گردشگران تور آنتالیا می باشد که عبارتند از قفل الکترونیکی ، وسایل برودتی و حرارتی ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، حمام مجهز و . . . که شما می توانید از این امکانات و خدماتی که پرسنل زحمتکش در اختیار شما می گذارند استفاده کنید.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

از امکانات ویژه هتل مدر ریزورت آنتالیا مخصوص میهمانان تور آنتالیا میتوان مرکز بدنسازی ، سولاریوم،، استخر، سونا و جکوزی ، کوه نوردی ، حمام ترکی و بخار ،تفریحات ساحلی ، زمین های بازی ، سالن زیبایی ،اتاق ماساژ ، ساحل اختصاصی ، صرافی ، فروشگاه و . . . را نام برد.

 

تور کیش نوروز 1395

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی تور لحظه آخری آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال ١٥٧٠ بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک ١٠ ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . گردشگران تور آنتالیا عید ٩٥ ستون های زیبای این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا ٩٥ از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

 


مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد در تور لحظه آخری آنتالیا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در قرن ١٨ ساخته شد و در منطقه کالکاپیسی آنتالیا قرار دارد . نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر از اطراف آن را احاطه کرده اند و داخل آن با آیه های قرآنی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز ٩٥ از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف آنتالیا ،مراکز مذهبی آنتالیا ،امکان تاریخی آنتالیا ،بازدید از آنتالیا ، ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا ٣٩ km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ٢٩ km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت تور آنتالیا عید ٩٥ تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا ٩٥ مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال ٢٠٠٦ میلادی تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای ٤٦٩ اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا ٦٤ متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتالیا ٤٥ km و تا فرودگاه ٣٥ km می باشد. هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز ٩٥ از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل های آنتالیا ،بهترین هتل های آنتالیا ،هتل های خوب آنتالیا ،معروف ترین هتل های آنتالیا ، ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ٥ ستاره ریکسوس پرمیوم ترکیه آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه از هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل ٥ ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های ترکیه آنتالیا می باشد. این هتل دارای ٦٤٠ اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه با بیشتر از ٩٠٠ پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم تور ترکیه آنتالیا در ناحیه ای به بزرگی ٤٠٥٠٠٠ متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول ١ کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل ٥ ستاره برای میهمانان تور ترکیه داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله ٢٠٠ متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران ویژه میهمانان تور ترکیه نوروز ٩٥ و... اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا ترکیه ،موقعیت هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا ،قیمت هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا ،نظرات درباره هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا ، ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا و در کنار دریا واقع شده است.هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن بدنسازی ویژه مسافران تور آنتالیا 94,سالن کنفرانس,حمام ترکی و استخر سرپوشیده,استخر روباز،سونا و جکوزی,سولاریوم، زمینهای ورزشی مانند زمین تنیس, زمین گلف, میز پینگ پنگ ویژه مسافران تور آنتالیا 94, سالن بازی است .امکانات رفاهی اتاقها عبارتند از تلفن، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه، حمام ، تلویزیون ال سی دی با ماهواره، بالکن و تلویزیون ال سی دی ویژه مسافارن تور آنتالیا 94 است.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا  پنج ستاره

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس تور آنتالیا 94 یک هتل شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شرق آنتالیا و در سواحل بسیار زیبای شهر زیبای لارا آنتالیا قرار دارد . از امکانات این هتل میتوان به استخر آب گرم ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و ... اشاره کرد . امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا : اتاق های بسیار زیبا و لوکس , استخر با فضای دلنشین , ساحل  ویژه هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا از طرفداران غذاهای رستوران هتل هستند , ورزشهای هیجانی آبی , زمین مخصوص تنیس که در شب هم روشنایی کافی با نورافکن دارد و میتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا دارای زمین بازی ویژه کودکان برای میهمانان تور آنتالیا 94 و همچنین مرکز نگه داری کودکان می باشد. هتل دارای ماساژ و جکوزی , حمام ترکی , استخر سر پوشیده می باشد و همچنین هتل و اتاقهایش مجهز به امکاناتی است که مسافرین معلول تور آنتالیا بتوانند از اقامتشان لذت ببرند. هتل دارای مرکز تنیس ,  سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , میز پینگ پونگ , بازی دارت , ورزش هیجان انگیز موج سواری و همینطور بولینگ نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند. هتل دارای امکانات خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز در طول اقامتشان نیز تمییز و مرتب باشند. صرافی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 نیز در هتل می باشد که مبادلات ارزی خود را می توانید در کمترین زمان انجام دهید. باغ هتل فضایی بسیار مناسب برای کسب آرامش و استراحت می باشد. پذیرش هتل کنکورد دلوکس آنتالیا به صورت 24 ساعت شبانه روز برای میهمانان تور آنتالیا 94 می باشد.

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

منبع : هتل های پنج ستاره آنتالیا

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کلوب سرا آنتالیا  پنج ستاره

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا تور آنتالیا 94 دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 است . همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

هتل لیماک لیمرا آنتالیا یکی از بهترین هتل های منطقه کمر این شهر توریستی می باشد که پرترددترین منطقه توریستی می باشد. این هتل با وسعت 140 هزار متر مربع در دامنه کوه المپوس واقع شده است و در سمت راست آن دریای نیلگون مدیترانه قرار دارد. شاید برای گردشگران عزیز تور آنتالیا شهریور 94 جالب باشد که بدانند این هتل با آنکه در سال 1998 افتتاح شده ولی به دلیل معماری زیبا و خاصی که داشته جایزه گرفته است.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

این هتل متشکل از 680 اتاق بسیار تمیز و لوکس با دکوراسیون مدرن می باشد که مسافران عزیز تور آنتالیا شهریور 94  می توانند در کمال آرامش در اتاق موردنظر خود استراحت کنند. در طراحی و دکوراسیون اتاق ها از رنگ های متنوعی استفاده شده است تا دلباز به نظر برسند و مورد رضایت مهمانان عزیز باشد و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از سشوار , حمام , مینی بار , یخچال , تلویزیون ال سی دی , سیستم برودتی و حرارتی مناسب , اینترنت پرسرعت و... را دارد.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

از دیگر امکانات این هتل می توان به 6 استخر روباز و بزرگ , استخر سرپوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , رستوران های مجلل در فضای باز و دلنشین , استخر ویژه برای کودکان , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , میز تنیس , سالن بیلیارد , کافی شاپ , اتاق بازی برای کودکان , فروشگاه و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

گردشگران عزیز تور آنتالیا شهریور 94 با اقامت در این هتل می توانند از تمامی امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت ببرند. همچنین فراموش نکنید که غذاهای ایتالیایی و ترکی رستوران این هتل را حتما نوش جان کنید چون بسیار لذیذ و خوش مزه هستند.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 

هتل رویال وینگز آنتالیا در زمینی به وسعت 72000 متر مربع در میان باغ های زیبا و در فاصله 500 متری ساحل لارا قرار گرفته است. این هتل دارای 467 اتاق با دکوراسیون داخلی مدرن و زیبا می باشد که تمام امکانات رفاهی لازم مانند مبلمان , یخچال , تلویزیون , سیستم تهویه هوا و... را نیز دارند. علاوه بر این داخل هر اتاق یک بالکن خصوصی وجود دارد که چشم انداز زیبایی از دریای مدیترانه را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور آنتالیا شهریور 94  فراهم می آورد.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز

از ویژگی های منحصر به فرد این هتل خوراکی های خوش مزه آن در بوفه غذاهای بین المللی , غذاهای ترکی , غذاهای دریایی و ایتالیایی می باشد، همچنین مهمانان عزیز که علاقه مند به شیرینی های لذیذ هستند می توانند انواع شیرینی های خوش مزه را در قنادی این هتل نوش جان کنند. مجموعه آبی این هتل دارای 9 سرسره آبی است که گردشگران می توانند لحظات خوشی را در این مجوعه آبی سپری کنند و لذت ببرند. در نهایت می توان به امکانات رفاهی هتل مانند زمین تنیس , سالن بدنسازی , استخر , سونا , جکوزی , زمین بولینگ , زمین بازی برای کودکان , کافی شاپ , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا شهریور 94  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 تور آنتالیا هتل مردان پالاس

هتل مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 در منطقه لارا افتتاح شد. این هتل از بهترین و لوکس ترین هتل های مدیترانه و منطقه اروپا می باشد که ساخت آن 104 میلیارد دلار هزینه برداشته است. علاوه بر این استخر و آکواریوم این هتل با داشتن 2400 نوع ماهی جز بزرگترین استخرها و آکواریوم های اروپا به حساب می آید. این هتل متشکل از 546 اتاق لوکس به همراه بالکن اختصاصی با چشم انداز کوه های تانوروس , استخر بزرگ آن و یا دریای مدیترانه می باشد. برای ساخت ساحل اختصاصی هتل مردان پالاس از 9000 تن شن و ماسه که از مصر آمده است استفاده شده و برای ساخت هتل از مرمر ایتالیایی , کریستال و طلا استفاده شده است.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس

گردشگران تور آنتالیا تابستان 94  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به 8 رستوران با منوی سفارشی , سالن ورزشی , سالن ماساژ , استخر مخصوص برای شیرجه و غواصی , استخر فضای باز و.... . گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 در رستوران این هتل می توانند انواع غذاهای روسی , ایتالیایی , تایلندی , فرانسوی , ژاپنی , مدیترانه ای و... را سفارش دهند و از نوش جان کردن آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

هتل کریستال نیروانا آنتالیا در منطقه کمر این شهر قرار دارد که در زمینی به مساحت 152000 مترمربع در نزدیکی دریای نیلگون مدیترانه و کوه های توروس ساخته شده است. این هتل 5 ستاره دارای طبیعت بکر و بی نظیری است که توجه گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 را به سوی خود جلب می کند.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

در واقع این هتل در 16 کیلومتری کمر و 26 کیلومتری آنتالیا  و از دیگر ویژگی های این هتل نزدیک بودن آن به یک اسکله وی آی پی (vip) می باشد که تنها 900 متر با آن فاصله دارد. هتل کریستال نیروانا متشکل از اتاق های بسیار زیبا و لوکس می باشد که برای دکوراسیون داخلی آن از رنگ های شاد و دلنشینی استفاده شده است.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

اتاق ها دارای پنجره های بزرگ و بالکن اختصاصی روبه دریا و کوه های توروس می باشد تا مسافران تور آنتالیا تابستان 94  با اقامت در این هتل بتوانند در کمال آرامش در اتاق خود استراحت کنند و از دیدن مناظر زیبایی که مقابل چشمان است نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این اتاق ها دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلفن مستقیم , رم سرویس , سیستم حرارتی و برودتی , حمام و وان , سشوار , مینی بار , یخچال , تلویزیون ال سی دی و... نیز می باشد.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

از دیگر امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: ساحل اختصاصی , چندین استخر بزرگ سر پوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , سرسره های آبی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , زمین تنیس , میز بیلیارد , کافی شاپ , سینما , اتاق بازی , حمام ترکی , سونا و جکوزی , اینترنت پر سرعت در تمام جاهای هتل و... . گردشگران عزیز تور آنتالیا شهریور 94 می توانند برای تعطیلات خود این هتل را انتخاب کنند تا اوقات فراغتی رویایی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

تور آنتالیا کشتی کروز آنتالیا

کشتی کروز یکی از بهترین تفریحات شهر توریستی آنتالیا می باشد که برای گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94  قطعا خوشایند خواهد بود.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران بتوانند سوار این کشتی ها شوند باید ابتدا با اتوبوس ویا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران عزیز تور آنتالیا شهریور 94  می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند و تفریح خود را کامل کنند. همچنین در این گشت و گذار با کشتی می توانید مناظر طبیعی فوق العاده زیبایی را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

تور آنتالیا کشتی کروز آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا در منطقه ای ساحلی و سرسبز در منطقه لارا آنتالیا واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره تور آنتالیا می باشد. این هتل در سال 2005 ساخته شده است. این هتل مجموعا 575 اتاق و سوئیت استاندارد دارد. از مزیت های این هتل می توان به برخوردار بودن از 110000 متر مربع ساحل اختصاصی برای مسافران تور آنتالیا اشاره کرد. مرکز شهر آنتالیا 8 کیلومتربا این هتل فاصله دارد. به دلیل این که تمام اتاق های هتل به دریا مشرف باشد طراحی این هتل به شکل U صورت گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24، آسانسور، امکانات ضیافت لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه برای مسافران تور آنتالیا، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، تنیس، باشگاه ورزشی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، مینی گلف، وان آب داغ، ماساژ، استخر روباز، سونا، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده برای مسافران تور آنتالیا، ساحل اختصاصی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، سیستم گرمایش، کتابخانه، بوفه، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، مرکز سلامت و آبگرم و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تصویر هتل کروانسرای لارا آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کروانسرای لارا آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

هتل فالز اوزکایماک تور آنتالیا در منطقه ساحلی کونیالتی واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره آنتالیا می باشد. هتل فالز اوزکایماک 13 طبقه می باشد و مجموعا از 400 اتاق و 22 سوئيت تشکیل شده است. دریا در فاصله 200 متری هتل قرار دارد. در فاصله 50 متری این هتل ايستگاه اتوبوس و وسايل نقليه عمومي برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. در 1 كليومتري هتل شهر آنتالياواقع شده است. فرودگاه آنتالیا در فاصله 14 كليومتری از این هتل قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، شیرجه، حمام ترکی و بخار، زمین بازی کودکان، آسانسور، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، سالن کنفرانس برای مسافران تور آنتالیا، امکانات ضیافت، لباسشویی، تنیس، باشگاه ورزشی، بیلیارد، پینگ پنگ، جکوزی و ... می باشد.

 

 

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

تصویر هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل فالز اوزکایماک آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب تور آنتالیا در منطقه بلک واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل مجموعا از 496 اتاق تشکیل شده است. این هتل به اینترنت پرسرعت وای فای تجهیز شده است. در فاصله 33 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 و مراکز خرید بلک در فاصله 3 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. یکی از مزیت های هتل برای مسافران تور آنتالیا دارا بودن ساحل اختصاصی است. مرکز شهر آنتالیا در فاصله 43 کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاه، اینترنت وایرلس رایگان، اتاق جلسه، بار، کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز، استخرسرپوشیده، سونا، ورزش های آبی، خدمات نگهداری از اطفال برای مسافران تور آنتالیا، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، ایروبیک، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، سرسره های آبی، چتر آفتاب، مینی کلاب، اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه برای مسافران تور آنتالیا و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آستریا کلاب آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل آتلانتیس لیماک تور آنتالیا در منطقه بلک واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل مجموعا از 373 اتاق تشکیل شده است. در فاصله 35 کیلومتری هتل آبشار ماناوگات واقع شده است. از این هتل تا معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر فاصله است. در فاصله 40 کیلومتری هتل مسافران تور آنتالیا فرودگاه بین المللی آنتالیا همچنین در فاصله 45 کیلومتری آن مرکز شهر آنتالیا 45قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه، استخر روباز، آرایشگاه، بار، خدمات نگهداری اطفال برای مسافران تور آنتالیا، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، سونا، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر اتاق هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر اتاق هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل الدار ریزورت تور آنتالیا در منطقه کمر واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد. یک سالن کنفرانس نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. در این هتل یک صرافی هم در نظر گرفته شده است. همچنین هتل الدار ریزورت در مجاورت دریا قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات برای مسافران تور آنتالیا، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، استخر روباز، حمام ترکی، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا، جکوزی، ماساژ ، اتاق جلسه، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، گاو صندوق، بالکن ، حمام، سشوار، صندوق امانات، حمام، سشوار برای مسافران تور آنتالیا و... می باشد.

 

 

 

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر لابی هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر رستوران هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر استخر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر اتاق هتل الدار ریزورت آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل الدار ریزورت آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد که در قرن هجدهم ساخته شده است یکی از مهم ترین مساجد دوره عثمانی می باشد . این مسجد در منطقه کالکاپیسی آنتالیا واقع شده است . این مسجد از یک گنبد اصلی بزرگ تشکیل شده است که سه گنبد دیگر از طرف شرق و غرب و جنوب آن را احاطه کرده است . داخل این مسجد زیبا با آیه های قرآنی تزیین شده است .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 را به سمت خود می کشاند .



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مسجد محمد پاشا آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد یکی از مساجد قدیمی و دیدنی آنتالیا می باشد که به دستور صدر اعظم مراد پاشا ساخته شده است . این مسجد در حدود سال 1570 و بر روی یک ده ضلعی که به وسیله یک گنبد پوشیده شده ساخته شده است . قسمتی از ستون های این مسجد با سنگ های رنگی تزیین شده است این ستون های باریک که در قسمت آخر مسجد قرار گرفته اند به شکل سه گنبدی می باشند .

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مسجد مراد پاشا آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 

شهر قدیمی آنتالیا

این شهر توسط رومی ها ساخته شده است و دارای دیوار های بلندی می باشد که به دریا ختم می شوند و تحت حفاظت بوده است و به همین دلیل امروزه بنام قلعه محله کاله ایچی معروف می باشد . این شهر در دوره سلجوقی توسعه یافت و به بندرگاهی تبدیل شد که از آثار مهم تاریخی به شمار می رود . طرح و ساختارهای باستانی قلعه باز گوی شیوه زندگی ، آداب و رسوم و روابط اجتماعی مردم آن زمان می باشد . خیابان های بندر تنگ و باریک است .

شهر قدیمی آنتالیا

 

شهر قدیمی آنتالیا

داخل قلعه از خانه های متعددی تشکیل شده است که همگی آنها از سنگ و چوب ساخته شده اند . تمام این خانه ها دارای دو وجه می باشند یکی رو به خیابان با پنجره های کم و دیگری رو به باغ با پنجره های زیاد . در طبقه پایین آشپزخانه و انبار قرار داشته و صاحب خانه در طبقه بالا سکونت داشته است . بندرگاه پایین قلعه دومین بندرگاه مهم ترکیه به شمار می رود که امروزه فقط لنگرگاه قایقهای تفریحی است و بیشترین بعنوان گردشگاه از آن استفاده می شود . گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند از این شهر و بندر زیبا دیدن نمایند .



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: شهر قدیمی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا

سیده شهری کوچک در آنتالیا است که در کنار سواحل مدیترانه در جنوب ترکیه واقع شده است . این منطقه در گذشته دهکده کوچک ماهیگیری بوده است و امروزه با وجود هتل های لوکس آن به یک مکان توریستی تبدیل شده است که همه ساله گردشگران بسیاری از تور آنتالیا 94 را به سمت خود می کشاند .

 منطقه سیده آنتالیا

این شهر کوچک و مدرن که دارای کافی شاپ ها و رستوران و هتل های لوکس می باشد بدر 24 ساعت تابستان را در حال فعالیت است و آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا 94 می باشد . یکی از دیدنی های این منطقه سالن آمفی تاتر رومی هاست که از آپار بجا مانده از دوران رومی ها می باشد که در بالای تپه ای قرار گرفته است . این آمفی تاتر در گذشته حدود 2000 نفر ظرفیت داشته است . شهر سیده دارای یک بندر نیز می باشد و همچنین بهترین ساحل های آنتالیا نیز در این منطقه واقع شده است .

 منطقه سیده آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: منطقه سیده آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

 

این ساحل که در غرب آنتالیا واقع شده است دومین ساحل بزرک آنتالیا به شمار می رود و به نام پلاژ کنیالتی نیز در بین مردم شهرت دارد . این ساحل از سنگریزه ها سفتی پوشیده شده است ودر اطراف آن تعدای هتل ، رستوران و مناطق مسکونی نیز به چشم می خورد . این ساحل فاصله بسیار کمی تا مرکز آنتالیا دارد و فاصله آن تا بندر آنتالیا حدود سه کیلومتر می باشد .

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

این ساحل زیبا شامل یک پارک ساحلی نیز می باشد که دارای امکاناتی نظیر : بازی های مخصوص کودکان ، استخر دلفین ها ، شهرک مینیاتوری ترکیه ، کافه ، رستوران ، پارکینگ ، پارک جنگلی و ... می باشد که گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند با وجود این امکانات اوغات خوب و راحتی را در آن سپری کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 برج هیدیرلیک آنتالیا

این برج که یکی از جاذبه های آنتالیا می باشد توسط امپراطوری رم ساخته شده است . قدمت این برج به قرن دوم میلادی برمی گردد . ارتفاع این برج به 14 متر می رسد و از آن به عنوان فانوس یا سنگر استفاده می شده است . در زمان های سلجوقی و عثمانی این برج ترمیم و بازسازی شده است . کاربرد اصلی این برج دیدبانی بوده است و بعضی معتقدند که از این برج به عنوان معبد استفاده می شده است .

این برج در پارکی در کنار دریا واقع شده است و دیدن آن برای مسافران تور آنتالیا 94 خالی از لطف نیست .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: برج هیدیرلیک آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 
 

 

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا یک منطقه توریستی می باشد . این منطقه دارای آب و هوای معتدل می باشد که 300 روز در سال آفتابی است . این منطقه زیبا دارای هتل های 5 ستاره لوکس و امکانات تفریحی مدرن و عالی می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 این مکان را برای استراحت و تفریح خود انتخاب می کنند . منطقه بلک یکی از بهترین مناطق برای گردشگری می باشد که در سواحل مدیترانه واقع شده است . این منطقه در ساحا آک دنیز و 30 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد .

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

در این منطقه علاوه بر هتل های لوکس ، زمین های گلف با تمام امکانات ، زمین های فوتبال متعدد ، زمین تنیس می باشد . در منطقه بلک سالن های متعدد کنفرانس با امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات محیا می باشد .در این منطقه 574 گونه گیاهی مختلف و کمیاب موجود می باشد . همه ساله بسیاری از مسافران تور آنتالیا 94 از این منطقه زیبا دیدن می کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: منطقه بلک آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

 

این دره در 92 کبلومتری شمال شرق آنتالیا واقع شده است . این دره زیبا با عمق 400 متر و تا 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار قرار گرفته است . این دره همچنین دارای گونه های مختلف گیاهی زیبا و متنوع می باشد . در انتهای این دره می توان از دو منطقه دیگر بازدید کرد که یکی از این مناطق شهر باستانی سلگه و دیگری قله کوهستانی دده گل .

دره عمیق پلدار آنتالیا

در قسمت شمال شرقی به سمت تاشاگیل و بش کوناک یک مسیر به پارک ملی دره پلدار منتهی می باشد . این پارک دارای دوپل است که بر روی رودخانه واقع شده است . این جاده در مسیر خود از میان جنگل های زیبا با آب های خروشان عبور می کند . در این پارک انواع غذاهای ماهی برای پذیرایی آماده طبخ می باشند . گردشگران تور آنتالیا 94می توانند از این مکان زیبا دیدن کرده و از غذاهای این مکان لذت ببرند .

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دره عمیق پلدار آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

ییولی مناره آنتالیا

 

 

ییولی مناره یا مسجد کنگره دار به دستور سلطان علاالدین کی قباد سلطان سلجوقی در قرن 13 و در مرکز شهر بنا شده است . این مناره در قدیم کلیسا و امروزه به عنوان مسجد از آن یاد می شود . بدنه این مناره از آجر و هشت نیم استوانه ساخته شده و به شکل بریده بریده می باشد به همین دلیل به این اسم مشهور است و کف این مناره به شکل مربع می باشد که سنگ فرش شده است و از بنای مسجد جدا بوده و در میدان کاله ایجی سی ساخته شده است . این مناره با آجرهای سرخ و خطوطی فیروزه ای تزیین شده است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است .

ییولی مناره آنتالیا

همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94از این بنی زیبا دیدن می کنند .

مطالب مرتبط :

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ییولی مناره آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد